Hvordan lærer voksne egentlig? Hvordan håndterer jeg den første timen eller sesjonen? Hvordan kan jeg presentere materialet mitt på en måte som engasjerer og begeistrer deltakerne? Den nye utgaven av "Adults Learning" er grundig revidert og oppdatert, og fungerer som en vennlig og praktisk veiledning for undervisning av voksne. Boken avkler mytene rundt voksenopplæring og belyser hvorfor dette er en både givende og kompleks oppgave. Gjennom case-studier og eksempler fra et bredt spekter av kilder, inkludert høyere utdanning, voksenopplæring og lederutvikling, besvarer "Adults Learning" viktige spørsmål som: Hvordan håndterer jeg en gruppe med blandede ferdigheter? Hvordan kan jeg håndtere konflikter som kan oppstå i en gruppe? Hvilke undervisningsmetoder er mest effektive, og hvilke virker mindre godt? Forfatteren inkluderer nye kapitler om problembasert læring og aksjonslæring, samt oppdatert og omfattende nytt materiale om gruppehåndtering, i tillegg til et revidert kapittel om coaching, som gir rikelig med muligheter for videre refleksjon og utvikling.