Behaviour in Schools: Theory and practice for teachers
Produktbeskrivelse
Bokas fokus på atferdsledelse i klasserommet er en av de mest utfordrende, men også mest givende delene av undervisningen. I denne oppdaterte utgaven av den bestselgende læreboken får leserne et systematisk og grundig overblikk over de viktigste teoriene og disiplinmetodene i skolen. Ved å trekke på den nyeste internasjonale forskningen, viser boken hvordan lærere kan utvikle sin egen stil for klasseromsledelse basert på en solid forståelse av teori. Forfatteren legger vekt på proaktive, autoritative tilnærminger til disiplin, som engasjerer elever og legger til rette for oppnåelse av både utdannings- og sosiale mål. Den demonstrerer hvordan skoler og lærere kan skape forhold som selv de mest utfordrede eller mindre motiverte elevene kan blomstre i. "Behaviour in Schools 3E" er en uunnværlig håndbok for alle lærerstudenter og nyutdannede lærere, samt en verdifull referanse for mer erfarne lærere som ønsker å videreutvikle sine ferdigheter.