OPEN UNIVERSITY PRESS

Key Themes in Media Theory

Key Themes in Media Theory

Produktbeskrivelse

Boken 'Key Themes in Media Theory' er en omfattende og innsiktsfull utforskning av medieteori, som lovende nok vil bli en sentral tekst for studenter innen mediefag. Professor John Storey ved University of Sunderland påpeker dens bredde og betydning for feltet. Richard Berger fra The Higher Education Academy vektlegger hvordan de beste lærebøkene ikke bare oppsummerer komplekse ideer, men også bidrar med nye perspektiver til den kritiske kanon. Denne boken er ikke bare et verktøy for læring, men også en inspirerende innledning som oppfordrer både studenter og lærere til å dykke dypere ned i verkene til de teoretikerne som presenteres. 'Key Themes in Media Theory' tar for seg essensielle spørsmål som: Hva er medieteori? Hvordan påvirker medier våre handlinger, meninger og tro? På hvilke måter tjener media kraftige politiske og økonomiske interesser? Og er forbruket av media skadelig eller styrkende? Boken gir en grundig gjennomgang av disse temaene, noe som gir den en viktig plass i studiet av mediefag.

Prishistorikk

Lavest
429 KR
Høyest
447 KR
Gjennomsnitt
438 KR
Median
438 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OPEN UNIVERSITY PRESS
Navn Key Themes in Media Theory
GTIN/EAN/ISBN 9780335218134
Kategorier Bøker