OPEN UNIVERSITY PRESS

Music Hall: the Business of Pleasure

Music Hall: the Business of Pleasure

Produktbeskrivelse

I 'Music Hall: the Business of Pleasure' gir Roger Bowden en grundig utforskning av musikkhallens betydning som en underholdningsform i Storbritannia. Boken dykker ned i historien og utviklingen av musikkhaller, og avdekker hvordan de ble sentrale steder for kulturell samhandling og fornøyelse i det viktorianske samfunnet. Ved å kombinere fakta med levende beretninger, kaster Bowden lys over de mange artistene, forestillingene og publikumsopplevelsene som preget denne gylne epoken for scenekunst. Leserene vil få en dypere forståelse for hvordan musikkhallene ikke bare var steder for moro, men også arenaer hvor samfunnets verdier og normer ble reflektert og utfordret. Boken er en uunnværlig ressurs for alle med interesse for kulturhistorie, teater og musikkens rolle i samfunnet.

Prishistorikk

Lavest
368 KR
Høyest
384 KR
Gjennomsnitt
376 KR
Median
376 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OPEN UNIVERSITY PRESS
Navn Music Hall: the Business of Pleasure
GTIN/EAN/ISBN 9780335151295
Kategorier Bøker