OPEN UNIVERSITY PRESS

Ordinary Lifestyles: Popular Media, Consumption and Taste

Ordinary Lifestyles: Popular Media, Consumption and Taste

Produktbeskrivelse

I løpet av de senere årene har livsstilsmedier – som bøker, magasiner, nettsteder, radio- og TV-programmer med fokus på temaer som matlaging, hagearbeid, reise og forbedring av hjem – opplevd en utrolig vekst. 'Ordinary Lifestyles' undersøker hvordan populære medietekster formidler ideer om smak og stil til forbrukerne, noe som gir publikum muligheten til å forme sine livsstiler og definere hva som utgjør en passende livsstil for ulike sosiale grupper. Gjennom moderne eksempler, inkludert kjente navn som Martha Stewart, House Doctor, What Not to Wear, You Are What You Eat, og Country Living, samt brosjyrer for ferieaktiviteter for homofile og lesbiske, viser forfatterne hvordan seing på omstylingprogrammer eller det å lage mat etter oppskriftene fra kjente kokker er betydningsfulle kulturelle praksiser. Disse praksisene er viktige i vår bearbeiding av tanker om smak, status og identitet. Ved å åpne opp for de komplekse prosessene som former vår smak og skaper individuelle og kollektive identiteter, viser livsstilsmedier at de fortjener vår seriøse oppmerksomhet, så vel som vår tid til å se og lese.

Prishistorikk

Lavest
554 KR
Høyest
583 KR
Gjennomsnitt
569 KR
Median
566 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OPEN UNIVERSITY PRESS
Navn Ordinary Lifestyles: Popular Media, Consumption and Taste
GTIN/EAN/ISBN 9780335215508
Kategorier Bøker