OPEN UNIVERSITY PRESS

Professional Learning for Artist Teachers: Pedagogy, Practice and Partnerships in UK Contexts

Professional Learning for Artist Teachers: Pedagogy, Practice and Partnerships in UK Contexts

Produktbeskrivelse

I en tid hvor kunst- og designutdanning står overfor betydelige utfordringer, gir Dr. Rachel Paynes boka en håpefull stemme og et uvurderlig ressurssenter for både etablerte og fremadstormende kreative praktikere. Boka er et must for lærere som er opptatt av meningsfull undervisning og læring, og den appellerer særlig til dem som mener at kunstens rolle er essensiell i en helhetlig utdanning for barn, unge og voksne. Rita Irwin, professor i kunstutdanning ved University of British Columbia, beskriver denne boken som en viktig ressurs for kunstlærere som ønsker å gjenvinne, revitalisere og omprøve sine profesjonelle praksiser til tross for statlige begrensninger. I 'Professional Learning for Artist Teachers: Pedagogy, Practice and Partnership in UK Contexts' utforsker Rachel Payne hvordan kunstlærere i særdeleshet må balansere to profesjonelle identiteter som både kunstner og lærer. Boka samler nyskapende perspektiver fra akademikere og gir verdifulle innsikter som oppmuntrer kunstlærere til å utvikle og styrke både sin pedagogiske og kreative praksis.

Prishistorikk

Lavest
456 KR
Høyest
476 KR
Gjennomsnitt
466 KR
Median
466 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OPEN UNIVERSITY PRESS
Navn Professional Learning for Artist Teachers: Pedagogy, Practice and Partnerships in UK Contexts
GTIN/EAN/ISBN 9780335252152
Kategorier Bøker