OPEN UNIVERSITY PRESS

Special Teaching for Special Children? Pedagogies for Inclusion

Special Teaching for Special Children? Pedagogies for Inclusion

Produktbeskrivelse

Boken 'Special Teaching for Special Children? Pedagogies for Inclusion' tilbyr en dyptgående analyse av undervisning for barn med spesielle læringsbehov. Den tar for seg spørsmål knyttet til hva som gjør undervisning 'spesiell', og undersøker variasjoner i elevenes læringsbehov, herunder lavt prestasjonsnivå, læringsvansker, språkvansker, emosjonelle og atferdsmessige utfordringer, samt sensoriske behov. Gjennom boken argumenteres det for at enkelte grupper med spesielle behov, som dyslektikere, krever spesialiserte tilnærminger, mens tilhengere av inkluderende undervisning hevder at 'god undervisning er god undervisning for alle'. Denne boken skiller seg ut ved sin grundige og sammenhengende vurdering av disse perspektivene. Ledende forskere innen ulike spesialpedagogiske felt bidrar med både forsvar og kritikk av de teoretiske begrepene rundt undervisning av barn med spesielle behov. Boken er skrevet på en klar og informativ måte, og gir en verdifull innsikt som beriker debatten rundt pedagogikk innen spesialundervisning.

Prishistorikk

Lavest
402 KR
Høyest
419 KR
Gjennomsnitt
411 KR
Median
411 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OPEN UNIVERSITY PRESS
Navn Special Teaching for Special Children? Pedagogies for Inclusion
GTIN/EAN/ISBN 9780335214051
Kategorier Bøker