O'Reilly Media

Design Leadership

Design Leadership

Produktbeskrivelse

Hva kreves for å være leder av et designfirma eller en designgruppe? Vi antar ofte at de har alle svarene, men i en bransje som stadig utvikler seg, må de finne sine egne veier, akkurat som mange av oss. Hvordan klarer dyktige designledere å navigere i dette landskapet? Denne innsiktsfulle boken tar deg med bak kulissene for å utforske strategier og taktikker fra ledere i noen av de beste designfirmaene i Nord-Amerika. Basert på et omfattende antall intervjuer gjennomført over en toårsperiode, med alt fra små bedrifter til store selskaper som ESPN, belyser forfatter Richard Banfield et bredt spekter av emner. Han diskuterer hvordan designledere skaper en helsefremmende bedriftskultur, innovative metoder for å tiltrekke og utvikle talent, samt hvordan de etablerer produktive arbeidsplasser og håndterer fjernarbeidere. I tillegg tar han opp hvordan man kan holde seg oppdatert på kravene fra bransjen samtidig som man avsetter tid til seg selv. Boken avdekker også konsistente mønstre blant svært ulike lederstiler, samt teknikker for å opprettholde en jevn strøm av prosjekter. Dette er en uvurderlig ressurs for alle som leder en designgruppe eller ønsker å forstå hva som ligger bak suksessen til disse lederne.

Prishistorikk

Lavest
429 KR
Høyest
470 KR
Gjennomsnitt
455 KR
Median
461 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke O'Reilly Media
Navn Design Leadership
GTIN/EAN/ISBN 9781491929209
Kategorier Bøker