Er din organisasjon klar for neste paradigme innen kundeopplevelse, eller risikerer du å bli stående igjen? Denne praktiske boken vil hjelpe deg å bli en vinner i et marked drevet av opplevelser, ved å gi deg verktøyene til å utvikle attraktive tilbud og enestående service som tiltrekker lojale kunder. Forfatteren Simon Clatworthy viser deg hvordan du kan omforme organisasjonen din slik at den samsvarer med kundens opplevelsesreise, plattformer, organisasjonsstrukturer og strategiske allianser. I stedet for å behandle kundeopplevelse som et tillegg til produkt- og tjenesteutvikling, vil du lære hvordan en opplevelsesfokusert tilnærming kan drive hele virksomheten. Oppdag fem nødvendige trinn for å transformere deg til en opplevelsesfokusert organisasjon, utforsk den underliggende strukturen som er nødvendig for å designe og levere minneverdige opplevelser, og forstå hvordan kunder og klienter opplever produkter og tjenester. Utvikle 'erfarings-DNA' som en forlengelse av merkevare-DNA og vær proaktiv ved å oversette kulturelle trender til opplevelser.