O'Reilly Media

Laws of UX

Laws of UX

Produktbeskrivelse

Forståelsen av psykologi, spesielt den psykologiske mekanismen bak hvordan brukere oppfører seg og interagerer med digitale grensesnitt, er kanskje den mest verdifulle ferdigheten utenom design en designer kan ha. Denne praktiske guiden gir innsikt i hvordan man kan anvende viktige prinsipper fra psykologi for å skape produkter og opplevelser som er mer menneskesentriske og intuitive. Ved å integrere disse prinsippene kan designere forbedre brukeropplevelsen betydelig og sikre at løsningene er tilpasset brukernes behov og forventninger.

Prishistorikk

Lavest
571 KR
Høyest
653 KR
Gjennomsnitt
626 KR
Median
639 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke O'Reilly Media
Navn Laws of UX
GTIN/EAN/ISBN 9781098146962
Kategorier Bøker