O'Reilly Media

Prototyping for Designers

Prototyping for Designers

Produktbeskrivelse

Prototyping og brukertesting er avgjørende steg i utviklingen av vellykkede produkter, men mange designere overser denne viktige prosessen og baserer seg i stedet på magefølelser. Denne praktiske guiden, utarbeidet av Kathryn McElroy, gir en grundig forklaring av mål og metoder knyttet til prototyping, og viser hvordan man kan prototype både fysiske og digitale produkter. Boken er designet for både nybegynnere og mellomliggende designere, og hjelper leserne til å bli mer komfortable med å utvikle og teste prototyper tidlig og ofte i designprosessen. McElroy utforsker en rekke prototypingmetoder, fra enkle og raske til mer detaljerte og høykvalitets alternativer. I tillegg deler hun strategier for hvordan man kan teste prototyper med faktiske brukere, noe som gir verdifulle innsikter for å forbedre produktet – enten det gjelder en mobilapp eller en ny elektronisk enhet. Lær om likheter og forskjeller mellom prototyping for fysiske og digitale produkter, forstå hvilket nivå av detaljrikhet som er nødvendig for forskjellige prototyper, og få beste praksis for prototyping i ulike medier. Finn ut hvilket programvare eller hvilke komponenter som passer best for ditt prosjekt.

Prishistorikk

Lavest
260 KR
Høyest
293 KR
Gjennomsnitt
276 KR
Median
266 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke O'Reilly Media
Navn Prototyping for Designers
GTIN/EAN/ISBN 9781491954089
Kategorier Bøker