I løpet av de siste femten årene har profesjonell kommunikasjon gjennomgått betydelige endringer. Presentasjoner har blitt den primære måten vi kommuniserer på, og det finnes et stort utvalg av presentasjonsprogramvare tilgjengelig på arbeidsplassen. Til tross for dette har det vært en mangel på dokumenterte beste praksiser for optimal kommunikasjon i dette allestedsnærværende mediet. Nå har vi endelig en bok som samler de beste praksisene for å fortelle visuelle historier. Enten du er administrerende direktør, seniorleder eller utdanner, lager du presentasjoner med høy innsatsverdi. Presentasjonen din kan påvirke aksjekurs, salgsinntekter, karriereutvikling og atferdsendringer daglig. Mange av oss har hatt tilgang til veiledere som lærer oss å lage 'sticky' verbale budskap og å levere dem effektivt. Men hva med selve lysbilder? Er de kunst, vitenskap, eller begge deler? Hvis du er lei av å stagnere i karrieren eller få marginal tilbakemelding når du presenterer for viktige publikum, vil denne boken revolusjonere din tilnærming og prosess.