I en tid preget av et mangfold av enheter, berøringspunkter og kanaler, er evnen din til å styre hvordan mennesker navigerer i dine velutformede opplevelser i ferd med å avta. Likevel er det essensielt å forstå hvor folk befinner seg i reisen sin for å kunne tilby det rette innholdet og de riktige interaksjonene til rett tid og på riktig enhet. Denne praktiske veiledningen viser hvordan historiefortelling kan gjøre en betydelig forskjell innen produktdesign. Anna Dahlström beskriver de mange måtene du kan benytte historiefortelling på i dine prosjekter samt i hele organisasjonen. Ved å anvende velprøvde prinsipper fra film og fiksjon til konteksten av design og forretninger, vil du lære hvordan du kan skape enestående produktopplevelser. Oppdag hvordan anatomien til en god historie kan påvirke produktdesign, og hvordan tradisjonelle prinsipper, verktøy og metoder for historiefortelling relaterer seg til viktige aspekter ved produktdesign. Forstå hvordan målrettet historiefortelling hjelper deg med å formidle den riktige historien og motivere folk til handling.