Mange UX-designere blir overrasket over å oppdage at mye av jobben ikke handler om å tegne, men om å vite hva man skal tegne og hvordan man kan overbevise folk om å bygge det. Enten du er en ung designer som ønsker å utvikle noe nytt eller en designer som jobber med flere forskjellige produkter og interessenter, vil "UX for Business" være din nødvendige veiledning til praktisk UX. Boken henvender seg til både mellomnivå-designere og nybegynnere, og gir innsikt i designets forretningsaspekt, samt hvordan man kan tenke på design som en profesjonell. Forfatter Joel Marsh gir deg verktøyene for å forstå interessenter, forretningsmodeller, prosessen med å designe verdifulle løsninger, og hvordan du får oppmerksomheten arbeidet ditt fortjener. Du vil utforske de praktiske aspektene ved mange vanlige typer nettbaserte virksomheter, fra e-handel og sosiale plattformer til produktivitetsverktøy. Du vil lære om de mest sentrale aspektene ved vanlige digitale forretningsmodeller, gjennomføring av UX-research og analyse uten tid og penger, samt metoder for å få gjennomført prosjektene dine.