I en tid der fysiske produkter var normen, var det enkelt å sette prosjektmål. Men i dagens verden, preget av tjenester og programvare, er definisjonen av hva som er 'ferdig' langt mindre presis. Når er Amazon ferdig? Når er Google ferdig? Eller Facebook? I virkeligheten blir tjenester drevet av digitale systemer aldri virkelig 'ferdig'. Dette reiser spørsmålet: Hvordan kan vi gi teamene våre mål å jobbe mot? I mange tilfeller ber vi bare teamene om å bygge funksjoner, men funksjoner er ofte ikke veien å gå. Vi ender opp med å utvikle funksjoner som ikke skaper noen reell verdi. Det vi virkelig trenger, er å gi teamene våre mål i form av resultater. Å fokusere på resultater gir retning og samsvar, reduserer unødvendig arbeid, og plasserer kunden i sentrum for alt man gjør. Å sette mål som resultater kan virke enkelt, men det kan være utfordrende i praksis. Denne boken fungerer som en praktisk guide til hvordan man kan bruke resultater for å styre arbeidet til teamet ditt. Joshua Seidens skarpe og innsiktsfulle bok gir deg verdifulle perspektiver på hvordan du kan operere på det riktige nivået – nivået av resultater. Har du noen gang lurt på hvor 'minimal' din MVP bør være, eller hvordan du kan oppnå bedre resultater?