Oxford University Press

A Dictionary of Business and Management

A Dictionary of Business and Management

Produktbeskrivelse

Dette omfattende og autoritative ordbokverket inneholder over 7 100 oppføringer som dekker alle aspekter av forretningsliv og ledelse, inkludert markedsføring, organisasjonsatferd, forretningsstrategi, lovgivning og beskatning. I sin sjette utgave tar den for seg de nyeste utviklingene, som de som angår informasjons- og mobilteknologi, samt den finansielle krisen og den påfølgende suverene gjeldskrisen. Oppføringene er oppdatert for å referere til nylige hendelser og nyheter innen feltet, for eksempel LIBOR-skandalen. Over 100 nye oppføringer er lagt til, som bitcoin, Cog's Ladder, mobilhandel, Six Sigma, sosiale medier, teori om institusjonelle mangler, og nulltimerskontrakt. I tillegg har ordboken utvidet dekningen av områder som finansregulering og samfunnsansvar i næringslivet, med en rekke nye oppføringer som gir innsikt i disse temaene, inkludert aw-shucks-forsvaret og Financial Conduct Authority. Den nye utgaven av denne etablerte bestselgende ordboken gjør den til et essensielt verktøy for studenter, fagfolk og alle som ønsker å navigere i den komplekse verden av forretningsliv og ledelse.

Prishistorikk

Lavest
223 KR
Høyest
232 KR
Gjennomsnitt
227 KR
Median
227 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn A Dictionary of Business and Management
GTIN/EAN/ISBN 9780199684984
Kategorier Bøker