OXFORD UNIVERSITY PRESS AUSTRALIA

Better Brand Health

Better Brand Health

Produktbeskrivelse

Boken "Better Brand Health" av Jenni Romaniuk tar for seg betydningen av overvåking av merkehelse, en av de mest omfattende og kostbare kildene til innsikt om merkevarens prestasjoner. Denne prosessen er essensiell for utviklingen av effektive merkevarestrategier. Likevel er det mange sporingssystemer som ble utviklet før introduksjonen av teoriene i "How Brands Grow", og disse er ikke lenger tilpasset behovene til moderne merkevalgsledere som ønsker å øke sin merkevares vekst. Med over et tiårs forskning og utvikling innen merkehelse-sporing, har Jenni samlet og analysert omfattende data. Dette inkluderer både publiserte studier i en rekke akademiske markedsføringstidsskrifter, samt tekniske funn som ikke er publisert. Denne boken kombinerer Jens innsikter med Ehrenberg-Bass Instituttets ekspertise for å hjelpe merkevareledere og forskere med å utvikle et evidensbasert og nyttig instrument for overvåking av merkehelse. Målgruppen får verktøyene de trenger for å utnytte informasjonen maksimalt, slik at de kan gi velbegrunnede anbefalinger og implikasjoner for videre utvikling av sine merkevarer.

Prishistorikk

Lavest
299 KR
Høyest
317 KR
Gjennomsnitt
309 KR
Median
312 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OXFORD UNIVERSITY PRESS AUSTRALIA
Navn Better Brand Health
GTIN/EAN/ISBN 9780190340902
Kategorier Bøker