Oxford University Press

Business to Business Marketing

Business to Business Marketing

Produktbeskrivelse

Denne spennende boken gir en omfattende introduksjon til de viktigste teoretiske og ledelsesmessige spørsmålene innen B2B-markedsføring. Den øker lesernes bevissthet om betydningen av B2B-markedsføring i moderne økonomier, både i lokale og globale sammenhenger. Boken viser at B2B-markedsføring handler om å håndtere det komplekse nettverket av kjøp- og salgforhold mellom organisasjoner. Innholdet omfatter grundige diskusjoner om rollen til individuelle ledere og de organisasjonene de representerer; den skisserer mulige ledelsesspesifikke løsninger på vanlige utfordringer innen B2B-markedsføring. Videre granskes spørsmål som e-handel i B2B-markeder, nøkkelkundeledelse og etikk i forsyningskjeder. Teoretiske diskusjoner er nøye vevd sammen med en rekke korte og lange caseeksempler. Boken er delt inn i fire deler: del én - den organisatoriske markedsføringskonteksten; del to - interorganisatoriske relasjoner og nettverk; del tre - business markedsføringsplanlegging; og del fire - business markedsføring.

Prishistorikk

Lavest
1655 KR
Høyest
1725 KR
Gjennomsnitt
1693 KR
Median
1690 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn Business to Business Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9780199551682
Kategorier Bøker