Oxford University Press

Communication by Design

Communication by Design

Produktbeskrivelse

Informasjonsrevolusjonen har blitt beskrevet som 'den største teknologiske juggernauten som noensinne har rullet', og hver dag hører vi mer om den globale informasjonsinfrastrukturen. I løpet av 1990-tallet gjorde informasjonsteknologiene og kommunikasjonsteknologiene (IKT) det mulig å produsere og konsumere enorme mengder informasjon på en elektronisk måte. Disse teknologiene påvirker ikke bare næringslivet, men også forbrukeradferd, utdanning og fritidsaktiviteter. Effektene av disse endringene er ofte uforutsette og motstridende, noe som reiser viktige spørsmål for myndigheter, bedrifter, organisasjoner og enkeltpersoner. Boken tar for seg de nylige utviklingene innen dette feltet og gir en ny forståelse av deres mulige konsekvenser. Forfatterne hevder at det er kun gjennom en tverrfaglig tilnærming at vi kan få en helhetlig forståelse av implikasjonene og utforske usikkerhetene knyttet til samspillet mellom tekniske systemer og sosioøkonomiske forhold. Boken beveger seg fra økonomiske perspektiver til sosiologi, og gir dermed en omfattende analyse av dette komplekse temaet.

Prishistorikk

Lavest
841 KR
Høyest
877 KR
Gjennomsnitt
860 KR
Median
859 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn Communication by Design
GTIN/EAN/ISBN 9780198294009
Kategorier Bøker