Hvordan klarte datingappen CLikD å rykke opp og bli en prisbelønt konkurrent til Tinder og Bumble på kort tid? Hvordan bør organisasjoner integrere sosiale medier i kommunikasjonskampanjene sine? Hva kan du lære av disse praksisene, og hvordan kan de hjelpe deg i din fremtidige karriere? "Fundamentals of Marketing" kombinerer de mest essensielle teoriene med et globalt utvalg av caser og innsikt fra praktikere, og fungerer som en relevant og konsis guide til markedsføring. Denne boken er basert på bestselgeren "Marketing" av Baines, Fill, Rosengren og Antonetti, og tar deg med på en reise fra den tradisjonelle markedsføringsmiksen til banebrytende trender innen disiplinen, som bærekraft, etikk og digitalisering. Underveis vil caser og markedsinnsikt fra internasjonale selskaper og organisasjoner som Tesla, Brompton Bicycles og Cambridge Analytica gi deg praktiske eksempler, som gjør at du forstår markedsføring i praksis og er godt rustet med kunnskapen du trenger.