OXFORD UNIVERSITY PRESS INC

Emotions in the Digital World

Emotions in the Digital World

Produktbeskrivelse

Boken "Emotions in the Digital World" undersøker hvordan raskt skiftende teknologier og bruksmønstre av medier påvirker og påvirkes av våre emosjonelle opplevelser. Etter innledende kapitler som skisserer vanlige konseptuelle rammeverk brukt i studiet av følelser og effekter av digital media, er verket organisert rundt fire hovedområder som fremhever skjæringspunktet mellom teknologi og emosjonell erfaring. Dette omfatter hvordan mennesker opplever og forskere måler følelser som svar på bruken av digitale medier; potensielle emosjonelle skader og berikelse som følger med online atferd; de sosio-emotionelle dynamikkene i online interaksjon; og rollen følelser spiller i engasjementet med informasjon på nettet. Kapitlene dekker et bredt spekter av emner, inkludert fysiologiske og nevrovitenskapelige responser på nye medier, virtuell virkelighet, sosiale medier og velvære, teknologisk avhengighet, nettmobbing, netthat og empati, online romantiske relasjoner, selvpresentasjon på nettet, informasjonsinnhenting og kommunikasjon.

Prishistorikk

Lavest
1070 KR
Høyest
1126 KR
Gjennomsnitt
1099 KR
Median
1093 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OXFORD UNIVERSITY PRESS INC
Navn Emotions in the Digital World
GTIN/EAN/ISBN 9780197520536
Kategorier Bøker