OXFORD UNIVERSITY PRESS INC

Games, Strategies, and Managers

Games, Strategies, and Managers

Produktbeskrivelse

Denne læreboken gir en omfattende og lettfattelig innføring i spillteori, og vil være særlig verdifull for både studenter innenfor forretningsfag og yrkesaktive innen næringslivet. Boken dekker alle aspekter av emnet, inkludert konflikt og risiko, forhandlinger, forpliktelse som en forhandlingsteknikk, budgivning, samt teoretisk og empirisk analyse av hvordan insentiver kan struktureres. I tillegg omtales handel med risiko, privat informasjon og beslutninger knyttet til informasjonsinnhenting. Avslutningsvis presenteres forslag til hvordan ideer fra spillteori kan anvendes for å forbedre resonnementet i faktiske strategiske situasjoner.

Prishistorikk

Lavest
306 KR
Høyest
320 KR
Gjennomsnitt
313 KR
Median
313 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OXFORD UNIVERSITY PRESS INC
Navn Games, Strategies, and Managers
GTIN/EAN/ISBN 9780195108033
Kategorier Bøker