OXFORD UNIVERSITY PRESS INC

No Sense of Place

No Sense of Place

Produktbeskrivelse

Hvordan har endringer i media påvirket vår hverdag, atferd og identitet? Disse spørsmålene har ført til utallige diskusjoner og spekulasjoner, men ingen tenker har taklet temaet med så stor tyngde og originalitet som Joshua Meyrowitz i boken 'No Sense of Place'. Med en dristig og sofistikert teori viser Meyrowitz hvordan fjernsyn og andre elektroniske medier har skapt nye sosiale situasjoner som ikke lenger er formet av hvor vi er eller hvem vi er sammen med. Mens andre medieeksperter har begrenset debatten til innholdet i budskapene, retter Meyrowitz fokuset mot hvordan endringer i media omorganiserer 'hvem som vet hva om hvem' og 'hvem som vet hva sammenlignet med hvem', noe som gjør det umulig for oss å oppføre oss i tradisjonelle samfunnsformer. 'No Sense of Place' forklarer hvordan det elektroniske landskapet har fremmet utviklingen av: - Mer voksne barn og mer barnslige voksne; - Mer karriereorienterte kvinner og mer familieorienterte menn; - Lederskap som prøver å oppføre seg mer likt de.

Prishistorikk

Lavest
181 KR
Høyest
198 KR
Gjennomsnitt
186 KR
Median
185 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OXFORD UNIVERSITY PRESS INC
Navn No Sense of Place
GTIN/EAN/ISBN 9780195042313
Kategorier Bøker