OXFORD UNIVERSITY PRESS INC

Sun Tzu and the Art of Business

Sun Tzu and the Art of Business

Produktbeskrivelse

For mer enn to tusen år siden skrev den berømte kinesiske generalen Sun Tzu sitt klassiske verk om militærstrategi, 'Krigens kunst'. I den nye utgaven av 'Sun Tzu og kunsten å drive business', viser Mark McNeilly hvordan Sun Tzus strategiske prinsipper kan anvendes innenfor 2000-tallets næringsliv. Boken henvender seg til både ledere og forretningsfolk ved å gi en dypere forståelse av hvordan man kan navigere i en kompleks og konkurransedyktig marked. McNeilly presenterer Sun Tzus ideer i form av seks strategiske prinsipper, som gir ledere verktøyene de trenger for å oppnå suksess. I tillegg inkluderer boken den populære oversettelsen av 'Krigens kunst' av Samuel B. Griffith, som gir en historisk kontekst til strategiene. Forfatteren forklarer hvordan man kan øke sin markedsandel uten å provosere frem konkurransedyktig motstand, samt hvordan man kan angripe konkurrenters svake punkter og maksimere markedsinformasjon for å oppnå konkurransefortrinn. Gjennom innovative strategier og eksempler fra moderne selskaper som Google, demonstrerer McNeilly hvor viktig hastighet og forberedelse er for å forstyrre konkurransen, samt betydningen av karakter hos ledere. Til slutt presenterer han en praktisk metode for å implementere Sun Tzus prinsipper i virkeligheten, og gjør denne boken til et essensielt verktøy for alle som ønsker å fremheve sin virksomhet i et urolig økonomisk landskap.

Prishistorikk

Lavest
270 KR
Høyest
282 KR
Gjennomsnitt
276 KR
Median
276 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OXFORD UNIVERSITY PRESS INC
Navn Sun Tzu and the Art of Business
GTIN/EAN/ISBN 9780199782918
Kategorier Bøker