OXFORD UNIVERSITY PRESS INC

The Culture of Connectivity

The Culture of Connectivity

Produktbeskrivelse

Boken "The Culture of Connectivity" utforsker den dype innvirkningen sosiale medier har hatt på livene våre. Plattformene Facebook, YouTube, Twitter og mange andre har blitt sentrale i vår daglige kommunikasjon og kreative produksjon. I verket analyserer José van Dijck fremveksten av sosiale medier fra tidlig på 2000-tallet frem til 2012, og gir en grundig historisk og kritisk vurdering av hvordan store plattformer har utviklet seg i takt med et raskt skiftende økosystem av forbindende medier. Denne historiske konteksten er avgjørende for å forstå hvordan sosiale medier har påvirket vår opplevelse av online sosialitet. Van Dijck viser hvordan utviklingen av disse mediene markerer et betydelig skifte: Fra å være amatørdrevne fellesskapsplattformer, har de blitt store selskaper som ikke bare muliggjør brukerens sammenkobling, men også fungert som globale informasjons- og datagravemaskiner, som utnytter og kapitaliserer på denne forbindelsen. Boken gir leseren et analytisk perspektiv på disse komplekse endringene.

Prishistorikk

Lavest
314 KR
Høyest
327 KR
Gjennomsnitt
320 KR
Median
320 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OXFORD UNIVERSITY PRESS INC
Navn The Culture of Connectivity
GTIN/EAN/ISBN 9780199970780
Kategorier Bøker