OXFORD UNIVERSITY PRESS INC

The Oxford Handbook of New Audiovisual Aesthetics

The Oxford Handbook of New Audiovisual Aesthetics

Produktbeskrivelse

Denne håndboken tilbyr nye perspektiver på det audiovisuelle. I dagens medielandskap kjemper store selskaper om dominans, mens internett i stadig større grad gir enkeltpersoner kontroll over media, noe som resulterer i en rekke fenomener fra storfilmer til YouTube-estetikk. Medieformer og sjangre sprer seg og går inn i hverandre, fra filmer, musikk og annen underholdning som strømmer på datamaskiner og iPods, til videospill og trådløse telefoner. Det audiovisuelle miljøet i hverdagen, fra gate til stadion og klasserom, ville til tider vært nesten uigenkjennbart for et midt-tjueårhundre publikum. "The Oxford Handbook of New Audiovisual Aesthetics" gir kraftfulle verktøy for å forstå disse endringene. Tidligere tilnærminger har ofte vurdert lyd og musikk som sekundære i forhold til bilde og narrativ. Disse synspunktene forble populære selv om praksiser fra teater, kino og TV migrerte mellom medier. Imidlertid har overgangen, eller 'remedieringen', fra ett medium til et annet også ført til betydelige innsikter.

Prishistorikk

Lavest
563 KR
Høyest
587 KR
Gjennomsnitt
576 KR
Median
575 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke OXFORD UNIVERSITY PRESS INC
Navn The Oxford Handbook of New Audiovisual Aesthetics
GTIN/EAN/ISBN 9780190244590
Kategorier Bøker