Oxford University Press

International Business

International Business

Produktbeskrivelse

Denne inspirerende boken gir et ekte internasjonalt perspektiv, med et mangfold av eksempler fra både utviklede og fremvoksende markeder. Dette gjør det lettere for studenter å forestille seg hvordan organisasjoner verden over driver sin virksomhet. Boken er grundig oppdatert og revidert for å gi studentene en dypere forståelse av de sentrale teoriene innen internasjonal handel. Den nye utgaven har en betydelig revidert struktur, som følger studentenes kunnskapsutvikling i løpet av et internasjonalt forretningsmodul. I tillegg er dekningen av de grunnleggende internasjonale forretningsteoriene utvidet, noe som muliggjør en inngående forståelse av problemene og utfordringene knyttet til internasjonal virksomhet. Nytt i denne utgaven er kapitler om fremvoksende markeder samt de miljømessige utfordringene som bedrifter står overfor. Boken inneholder også lange saker på slutten av hvert kapittel for å fremme en helhetlig forståelse av internasjonal handel. For registrerte brukere av teksten er det tilgjengelig et Online Resource Centre, som inkluderer en multimedia-bibliotek, instruktørmanual, foreslåtte oppgave spørsmål, ekstra casestudier og et testbank av spørsmål.

Prishistorikk

Lavest
1011 KR
Høyest
1064 KR
Gjennomsnitt
1038 KR
Median
1033 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn International Business
GTIN/EAN/ISBN 9780199646968
Kategorier Bøker