Oxford University Press

Marketing

Marketing

Produktbeskrivelse

Hvordan bruker Samsung data for å forbedre kundens opplevelse når de handler på tvers av kanaler? Hvordan utvikler Ipsos MORI innsikter fra tverrkulturell markedsundersøkelse for å informere innovasjonen hos Unilever? Hvordan samarbeider svenske detaljhandelsgigantene heller enn å konkurrere for å fremme mer bærekraftig forbruk? I den femte utgaven av boken 'Marketing' får leseren svar på disse spørsmålene og mye mer. Boken gir en omfattende analyse av de mest relevante temaene som påvirker forbrukere og næringsliv i dagens samfunn. Den femte utgaven inneholder en bredere rekke eksempler og markedsinnsikter i hvert kapittel, med bidrag fra både akademikere og spesialister. Variasjonen av selskaper som Dolce og Gabbana, Groupon, og KBC Bank, samt aktuelle emner som showrooming, mikrotilpasning i amerikanske presidentvalg, hurtigmote og 'femvertising', illustrerer de teoretiske rammeverkene, modellene og konseptene som presenteres i hvert kapittel, noe som gir en helhetlig forståelse av markedsføringens betydning på tvers av samfunnets ulike områder.

Prishistorikk

Lavest
781 KR
Høyest
815 KR
Gjennomsnitt
799 KR
Median
798 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9780198809999
Kategorier Bøker