Oxford University Press

Moments of Valuation

Moments of Valuation

Produktbeskrivelse

Boken "Moments of Valuation" utforsker hvordan resultatene av innovasjonsprosesser påvirkes av komplekse, historisk utviklede verdsettingspraksiser. Gjennom en rekke ulike innovasjoner, fra små underholdningsnyheter til store samfunnsendringer drevet av ny teknologi, undersøker forfatterne de spesifikke lokale eller distribuerte områdene der innovasjonene finner sted. De identifiserer også den opprinnelige dissonansen blant de som vurderer et nyskapende alternativ. Hovedfokuset i boken er på hvilke verdsettingspraksiser som aktivt påvirker når noe lykkes i å bli ansett som 'nytt'. Forfatterne kommer fra en rekke subdiscipliner og ulike nasjonale bakgrunner innen samfunnsvitenskapene, og deler en felles interesse for sosial verdsetting og en pragmatisk tilnærming. Deres varierte empiriske bevis reflekterer den mangfoldige naturen av hvordan verdsetting manifesterer seg i dagens samfunn. Forfatterne inkluderer antropologer, økonomiske eller kulturelle sosiologer og organisasjonsforskere.

Prishistorikk

Lavest
1698 KR
Høyest
1771 KR
Gjennomsnitt
1737 KR
Median
1735 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn Moments of Valuation
GTIN/EAN/ISBN 9780198702504
Kategorier Bøker