I en verden preget av konstant endring, er det avgjørende at bedrifter utvikler seg raskt for å forbli relevante for samfunnet. Hvordan kan så næringslivet tilpasse seg kravene i det 21. århundre, der globalisering og teknologiske fremskritt har en dyp innvirkning på både mennesker og planetens velvære? Nøkkelen til vellykket transformasjon ligger i evnen til å oppnå en tydelig hensikt; ikke bare å ha en hensikt, men også å forankre denne hensikten på alle nivåer i organisasjonen. "Putting Purpose Into Practice" er den første boken som gir en presis beskrivelse av hvordan selskaper kan implementere hensikten sin i praksis. Boken er basert på et banebrytende forskningsprosjekt utført i samarbeid mellom Saïd Business School ved Universitetet i Oxford og Mars Catalyst, tankesmien til Mars Inc. Den gir et lettfattelig innblikk i hvordan selskaper kan fastslå og realisere sine bedriftsformål. Videre belyser den hvorfor bedriftsformål er så viktig, og hvordan det kan bidra til å løse de store utfordringene vi står overfor.