Oxford University Press

Strategic Marketing

Strategic Marketing

Produktbeskrivelse

Strategisk markedsføring er en praktisk og lettfattelig bok som tar for seg de essensielle konseptene og verktøyene som kreves for å forstå og implementere effektive markedsføringsstrategier. I den fjerde utgaven finner vi nye casestudier og eksempler, blant annet hvordan Disney+ har tatt av, bruken av kunstig intelligens innen markedsføring, samt småskala innovatører i India. Boken introduserer også en ny seksjon kalt 'Praktikerinnsikter' hvor markedsførere fra Afrika, Europa og Asia deler sine erfaringer, utfordringer og hvordan de har overvunnet dem. Denne betydelig reviderte utgaven inkluderer de nyeste forskningsresultatene og undersøkelser av sosio-politiske emner som Black Lives Matter-bevegelsen og den globale COVID-19-pandemien, noe som fremhever viktigheten av disse temaene for markedsførere. Bokas klare firedelte struktur speiler den mest brukte strategiske markedsføringsrammen i bransjen. Hver del tar for seg ett av fire sentrale spørsmål som organisasjoner må stille seg selv: 'hvor'.

Prishistorikk

Lavest
779 KR
Høyest
833 KR
Gjennomsnitt
822 KR
Median
825 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn Strategic Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9780198856764
Kategorier Bøker