Oxford University Press

The Oxford Handbook of Innovation Management

The Oxford Handbook of Innovation Management

Produktbeskrivelse

«The Oxford Handbook of Innovation Management» gir en grundig og tidsriktig analyse av innovasjonens natur og betydning, samt de strategiene og praksisene som kan benyttes for å maksimere organisasjoners fordel av innovasjon. Innovasjon spiller en avgjørende rolle for både bedrifters og nasjoners konkurranseevne, og påvirker livskvalitet og levestandard globalt. Imidlertid skjer ikke innovasjon automatisk; for å lykkes er det nødvendig med riktig ledelse. Dette håndverket, med bidrag fra 49 fremstående fagfolk, utforsker de mange kildene til innovasjon og de bredere sosiale, økonomiske, og teknologiske kontekstene som både kan fremme og hemme den. Boken presenterer også banebrytende strategier og praktiske tilnærminger innen innovasjonsledelse. Den tar for seg tradisjonelle aspekter av innovasjonsledelse, som håndtering av forskning og utvikling (FoU), immaterielle rettigheter, og kreativitet, samt vitenskapens og markedsføringens bidrag, men utvider samtidig de tradisjonelle interesseområdene betydelig. I dette nye verket utforskes dypere sammenhenger og nytenkende metoder som er essensielle for å navigere i innovasjonslandskapet.

Prishistorikk

Lavest
449 KR
Høyest
514 KR
Gjennomsnitt
494 KR
Median
504 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn The Oxford Handbook of Innovation Management
GTIN/EAN/ISBN 9780198746492
Kategorier Bøker