Oxford University Press

The Oxford Handbook of Management Ideas

The Oxford Handbook of Management Ideas

Produktbeskrivelse

Ledelsesteorier og deres praktiske anvendelse har blitt en betydelig del av arbeidslivet vårt. Disse teoriene fokuserer ofte på kjente temaer som effektivitet, motivasjon og forbedring, men spenner fra spesifikke konsepter som aktivitetsbasert kostnad for til brede bevegelsene som samfunnsansvar i næringslivet. "The Oxford Handbook of Management Ideas" samler den nyeste forskningen fra fremstående internasjonale akademikere, og undersøker hvordan ledelsesteorier blir produsert, fremmet og tilpasset, samt deres innvirkning på forretningspraksis, arbeidsliv og samfunnet generelt. Denne håndboken fokuserer ikke bare på spesifikke ledelsesteorier, men utforsker også de sentrale sosio-politiske kontekstene og spredningskanalene disse teoriene benytter seg av, organisert rundt fire hovedtemaer som overlapper. Den første seksjonen presenterer det generelle forskningsfeltet, sett fra både et helhetlig systemperspektiv og fra ulike perspektiver og forskningsmetoder. Den andre seksjonen drøfter rollen til forskjellige aktører og kanaler for diffusjon, inkludert både forbrukere og produsenter av ledelsestanker.

Prishistorikk

Lavest
1642 KR
Høyest
1712 KR
Gjennomsnitt
1679 KR
Median
1677 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn The Oxford Handbook of Management Ideas
GTIN/EAN/ISBN 9780198794219
Kategorier Bøker