Oxford University Press

The Oxford Handbook of Publishing

The Oxford Handbook of Publishing

Produktbeskrivelse

Forlag er en av de eldste og mest innflytelsesrike næringene i verden. Denne bransjen er fortsatt en essensiell kreativ og kunnskapsbasert industri, verdt mer enn 140 milliarder dollar årlig, og den former fortsatt vårt utdanningssystem og kultur. To trender gjør denne perioden spesielt spennende. Den første er revolusjonen innen kommunikasjonsteknologi som har forvandlet hva det innebærer å publisere; forlagene hviler ikke på sine laurbær og trekker seg tilbake til tradisjonelle metoder, men fortsetter å være i forkant av utviklingen. Den andre trenden er den økende mengden akademisk arbeid som studerer publisering i sine mange former. Begge disse utviklingene gjør at det aldri har vært viktigere å undersøke denne essensielle praksisen og den nåværende tilstanden av kunnskap. "The Oxford Handbook of Publishing" markerer en milepæl for forskningen innen publiseringsstudier med en omfattende utforskning av nåværende forskning, hvor bidragene kommer fra både bransjeeksperter og internasjonalt anerkjente forskere om emner som ...

Prishistorikk

Lavest
1779 KR
Høyest
1855 KR
Gjennomsnitt
1820 KR
Median
1817 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn The Oxford Handbook of Publishing
GTIN/EAN/ISBN 9780198794202
Kategorier Bøker