Oxford University Press

The Oxford Handbook of Publishing

The Oxford Handbook of Publishing

Produktbeskrivelse

Publisering er en av verdens eldste og mest innflytelsesrike næringer. Som en essensiell kreativ og kunnskapsbasert industri, er verdien av publisering anslått til å være over 140 milliarder dollar årlig, og den fortsetter å spille en viktig rolle i både utdanning og kultur. To hovedtrender gjør dette til en særlig spennende tid for publisering. For det første har revolusjonen innen kommunikasjonsteknologi endret hva det vil si å publisere. I stedet for å lene seg tilbake og holde fast ved tradisjonene, er forlagene aktive på frontlinjen av innovasjon og tilpasser seg de nye mulighetene som teknologien gir. For det andre er det en økende mengde akademisk arbeid som undersøker publisering i sine mange former. Sammenlagt viser disse trendene at det aldri har vært viktigere å se nærmere på denne avgjørende praksisen og dagens kunnskapsstatus. "The Oxford Handbook of Publishing" representerer et veiskille innen fagfeltet publikasjon med en omfattende utforskning av nåværende forskning, og inkluderer bidrag fra både bransjeeksperter og internasjonalt anerkjente akademikere som tar for seg ulike temaer knyttet til publisering.

Prishistorikk

Lavest
706 KR
Høyest
743 KR
Gjennomsnitt
725 KR
Median
721 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Oxford University Press
Navn The Oxford Handbook of Publishing
GTIN/EAN/ISBN 9780192847799
Kategorier Bøker