Lær hvordan du bygger en 3D-renderingsmotor fra bunnen av ved å løse problemer gjennom en enkel og trinnvis tilnærming, komplett med nyttige oppskrifter. Denne boken gir deg muligheten til å integrere moderne renderingsmetoder i en effektiv 3D-renderingsmotor, og utnytte Vulkan for å gjengi 3D-innhold. Du vil også få innsikt i bruk av AZDO i OpenGL-applikasjoner samt forstå moderne metoder for sanntidsrendering. I tillegg vil du lære å implementere en fysisk basert renderingspipeline fra bunnen av ved hjelp av Vulkan og OpenGL. '3D Graphics Rendering Cookbook' tilbyr en grundig innføring i moderne grafikkrenderingsalgoritmer og teknikker ved hjelp av C++ sammen med OpenGL og Vulkan-APIer. Boken begynner med oppsett av utviklingsmiljøet og fører deg gjennom prosessen med å bygge en fullverdig 3D-renderingsmotor. Dette er en uvurderlig ressurs for både nybegynnere og erfarne utviklere som ønsker å dykke dypere inn i 3D-grafikk.