Utfør datadrevet markedsundersøkelse og analyse med praktiske eksempler ved hjelp av Python, ved å utnytte åpne verktøy og biblioteker. Denne boken gir deg muligheten til å analysere markedsdata med riktige statistiske teknikker. Du vil lære å bruke datamodellering og analyse for å forstå kundepreferanser og forbedre markedsstrategiene dine, uten å måtte mestre komplisert matematikk. I tillegg lærer du å implementere Python-biblioteker som DoWhy, Pandas og Prophet i en forretningssammenheng, med illustrative eksempler og brukstilfeller. Ved kjøp av papirutgaven eller Kindle-boken får du også med en gratis PDF-eBook. De fleste markedsførere kjenner til ulike kilder til kundedata som lover innsikt for suksess. Det finnes omfattende datakilder, fra kundesurveier til digital markedsføring. I en tid der det er et stadig økende antall verktøy og teknikker for å håndtere data, fra små til store datamengder, er det avgjørende å ha kunnskap og forståelse av hvordan man bruker data og verktøyene på en effektiv måte. I denne boken lærer du hvordan du kan gi kontekst til dataene dine og gjøre dem om til verdifulle beslutningsgrunnlag.