PACKT PUBLISHING LIMITED

Data Analytics for Marketing

Data Analytics for Marketing

Produktbeskrivelse

Utfør datadrevet markedsundersøkelse og analyse med praktiske eksempler ved hjelp av Python, ved å utnytte åpne verktøy og biblioteker. Denne boken gir deg muligheten til å analysere markedsdata med riktige statistiske teknikker. Du vil lære å bruke datamodellering og analyse for å forstå kundepreferanser og forbedre markedsstrategiene dine, uten å måtte mestre komplisert matematikk. I tillegg lærer du å implementere Python-biblioteker som DoWhy, Pandas og Prophet i en forretningssammenheng, med illustrative eksempler og brukstilfeller. Ved kjøp av papirutgaven eller Kindle-boken får du også med en gratis PDF-eBook. De fleste markedsførere kjenner til ulike kilder til kundedata som lover innsikt for suksess. Det finnes omfattende datakilder, fra kundesurveier til digital markedsføring. I en tid der det er et stadig økende antall verktøy og teknikker for å håndtere data, fra små til store datamengder, er det avgjørende å ha kunnskap og forståelse av hvordan man bruker data og verktøyene på en effektiv måte. I denne boken lærer du hvordan du kan gi kontekst til dataene dine og gjøre dem om til verdifulle beslutningsgrunnlag.

Prishistorikk

Lavest
483 KR
Høyest
508 KR
Gjennomsnitt
495 KR
Median
493 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PACKT PUBLISHING LIMITED
Navn Data Analytics for Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781803241609
Kategorier Bøker