PACKT PUBLISHING LIMITED

Game Development with Blender and Godot

Game Development with Blender and Godot

Produktbeskrivelse

Boken 'Game Development with Blender and Godot' gir en grundig introduksjon til oppretting av 3D-modeller og utvikling av spill, perfekt for de som er nye i feltet. Her lærer du hvordan du kan utnytte de kraftige verktøyene til Blender og Godot for å lage dynamiske og interaktive spill. Boken begynner med en grundig forklaring på hva lavpoly-modellering er, før den tar deg gjennom prosessen med å bruke Blender til å lage, rigge og animere modellene dine. Du vil lære å polere disse digitale ressursene slik at de er spilleklare, noe som gjør det enkelt å importere dem til Godot for videre bruk. Videre vil du utforske spillmotorens funksjoner for å forbedre modellene dine og anvende ferdigheter innen modellering og spilldesign for å utvikle et engasjerende pek-og-klikk-spill. Med denne boken får du en helhetlig forståelse av arbeidsflyten mellom Blender og Godot, og hvordan du kan integrere dem for å skape spennende og varierte spillopplevelser.

Prishistorikk

Lavest
431 KR
Høyest
650 KR
Gjennomsnitt
550 KR
Median
650 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PACKT PUBLISHING LIMITED
Navn Game Development with Blender and Godot
GTIN/EAN/ISBN 9781801816021
Kategorier Bøker