Utforsk de nyeste funksjonene i Godot 4 ved hjelp av avanserte teknikker og oppskrifter for å lage profesjonelle spill med økt effektivitet. Kjøp av den trykte boken eller Kindle-utgaven inkluderer en gratis PDF e-bok. Med fokus på de banebrytende funksjonene som den nye Vulkan-rendereren og 3D-fysikken i Godot 4, vil du kunne utvikle spill av høy kvalitet. Denne boken gjør det enklere å strømline utviklingsprosessen med de nye funksjonene for TileMap, TileSet og Animationsredigereren. Lær også hva som har blitt endret i GDScript 2.0 og Shader-tillegg som kan forbedre dine spillutviklingsferdigheter. Godot 4 Game Development Cookbook er den ideelle veiledningen for deg som ønsker å gå fra Godot 3 til 4. Den gir deg en omfattende innføring i det nyeste grafiske brukergrensesnittet, GDScript 2.0, Vulkan 2D/3D-rendering, shaders, lyd, fysikk, TileSet/TileMap, importering, musikk, animasjon og multiplayer-arbeidsflyter. Med sine detaljerte oppskrifter lar boken deg utforske alle aspekter av gaming-verdenen, uten å la noe være uberørt. Begynn reisen din inn i Godot 4 med en grundig forståelse av det oppdaterte grafiske grensesnittet.