Lær hvordan du kan utvikle et rendering-rammeverk ved hjelp av Vulkan, en avansert multi-plattform grafikk-API som har blitt populær innen en rekke bransjer som spillutvikling, medisinsk imaging, filmproduksjon og medieavspilling. Boken 'Mastering Graphics Programming with Vulkan' gir deg en omfattende guide til neste generasjons 3D-grafikk og hvordan du kan utnytte Vulkans banebrytende funksjoner. Forfatterne, Marco Castorina og Gabriel Sassone, tar deg gjennom komplekse, lavnivå komponenter av Vulkan og hjelper deg å mestre effektive teknikker for sanntids strålesporing. Gjennom boken får du også muligheten til å bruke den forhåndsbygde 'Raptor'-motoren, som forenkler utfordrende aspekter som filsystemer, minneallokering og nyttige funksjoner. Ikke bare vil du lære å utnytte mesh-shadere og strålesporing, men du vil også få innsikt i hvordan du kan optimalisere motoren din uten å måtte starte fra bunnen av. Kjøp av den trykte utgaven eller Kindle-boken inkluderer en gratis PDF eBok, som gjør det enkelt å få tilgang til materialet når som helst. 'Mastering Graphics Programming with Vulkan' er den essensielle ressursen for alle som ønsker å mestre grafikkprogrammering og ta sine ferdigheter til neste nivå.