Reimagining Characters with Unreal Engine's MetaHuman Creator
Produktbeskrivelse
Oppdag kraften i Unreal Engine 5 og MetaHuman Creator for å utvikle realistiske digitale karakterer, som kan berikes med både kroppslig og ansiktsanimasjon. Denne boken gir deg en dypere forståelse av hvordan du kan bruke MetaHuman Creator (MHC), et nettbasert og brukervennlig 3D-designverktøy, for å skape svært realistiske digitale mennesker som kan animeres i Unreal Engine (UE) og forbedres med bevegelsesfangstteknologi. Dette åpner dørene for filmskapere og spillutviklere, som nå har tilgang til en høykvalitets og kostnadseffektiv løsning som tidligere var forbeholdt spesialiserte studioer. I denne boken vil fokus være på hvordan UE5 og MHC kan brukes fra en filmskapers perspektiv. Du vil lære hvordan du bruker den nettbaserte MHC for å skape digitale karakterer, og hvordan du kan tilpasse ansiktene deres for å skape en mer autentisk opplevelse. Ta steget inn i en ny verden av digital karakterdesign og animasjon med denne omfattende guiden.