Utforsk viktige teknikker for sanntidsrending, nøye utvalgt av ledende fagfolk innen datagrafikk, med over 60 oppskrifter for å utvide eller anvende dem direkte i eksisterende eller nye rendermotorer med fokus på Vulkan. Boken gir deg muligheten til å dykke ned i et bredt spekter av avanserte teknikker for 3D-grafikkprogrammering, slik at du kan utnytte hele potensialet til Vulkan API. Her finner du nyttige tips, triks og løsninger for å forbedre 3D-grafikken din på tvers av ulike plattformdeler. Du vil lære å implementere geometri-projeksjon, teksturering og belysningsteknikker. Ved kjøp av trykt eller Kindle-bok får du også en gratis PDF e-bok. Vulkan er en grafikk-API som gir deg total kontroll over GPU-en, slik at du kan utnytte grafikksystemet fullt ut. Denne kokeboken avdekker nyttige teknikker for fremvoksende teknologier som hybridrending, utvidet virkelighet – blandet virkelighet (MR), utvidet virkelighet (AR), virtuell virkelighet (VR) og GPU-drevet rending, og den har til og med et eget kapittel dedikert til feilsøking.