Bli rustet til å håndtere utfordringene og kompleksitetene knyttet til å lage dine egne shaderne med høy grad av realisme, ved hjelp av praktiske løsninger, beste praksis og de nyeste funksjonene i Unity 2021. Denne fjerde utgaven av 'Unity 2021 Shaders and Effects Cookbook' gir deg en oppskiftsbasert tilnærming til å utvikle shaderne dine, slik at du kan mestre post-prosesserings effekter og avanserte shading-teknikker. Du vil lære hemmelighetene bak å skape AAA-kvalitets shaderne uten å måtte skrive lange algoritmer, og samtidig lage visuelt imponerende effekter for spillene dine ved å bruke Unity's VFX Graph. Shaderne gir deg muligheten til å skape kraftige visuelle opplevelser i spillprosjektene dine, men det kan være en stor utfordring å utvikle dem med tanke på de komplekse matematiske formlene og andre faktorer som kan stå i veien for å oppnå ønsket realisme. Denne boken er oppdatert med de nyeste verktøyene og funksjonene i Unity 2021, og dekker også Unitys nye metode for å lage partikler.