Forbedre dine ferdigheter innen spillutvikling og mestre kunsten å lage detaljerte og visuelt imponerende materialer ved bruk av Unreal Engine 5s kraftige Material Editor med hjelp av denne illustrerte guiden. I denne boken får du muligheten til å skape spektakulære visuelle effekter som kan brukes både i spill og i virtuelle produksjoner. Du lærer hvordan du designer effektive shaders for enhver sanntidsplattform uten å gå på kompromiss med realismen. Utforsk Unreal Engines rendering-pipeline og forstå hvordan materiale-grafen fungerer i dybden. Unreal Engine er kommet for å bli! Siden den første utgaven av denne boken ble lansert, har realtidsrending fått stadig større popularitet. Etterspørselen etter ekspertise innen dette området har økt eksponentielt de siste årene, og Unreal Engine 5 bygger videre på dette grunnlaget, samtidig som den presser grensene for hva som er mulig i interaktive formater. Med denne andre utgaven av boken tas det et skritt videre, der nye muligheter blir grundig utforsket.