Har du noen gang opplevd å jobbe med noen som bare ikke 'forsto' deg? Uansett hva årsaken er, gjør de ting som irriterer deg, som får deg til å miste fokus og som rett og slett driver deg til vanvidd. Og har du noen gang jobbet med noen, der du selv ikke helt klarte å 'forstå' dem? Du kunne ikke finne ut hva som fikk dem til å fungere, og du følte at du ikke gjorde en god nok jobb som leder. Dette er situasjoner mange av oss kan kjenne oss igjen i. Men hvorfor opplever vi slike utfordringer, spesielt når vi også har hatt gleden av å bygge fantastiske arbeidsrelasjoner? I boken 'How to Work with (Almost) Anyone' deler den internasjonalt anerkjente og bestselgende forfatteren Michael Bungay Stanier (MBS) en utprøvd prosess som legger til rette for suksess i arbeidsrelasjoner. Han viser hvordan man kan kommunisere om hvem man er, og hva som får frem det beste og det dårligste i en. Boken gir deg verktøyene du trenger for å kunne ha meningsfulle samtaler og bygge sterkere relasjoner på arbeidsplassen.