I en verden der teknologimarkedsføring ofte forveksles med teknisk sjargong og overflødige buzzwords, kan det være en utfordring å nå ut til potensielle kjøpere. Mange blir overveldet av unødvendig kompleksitet og mister interessen for produktene. I boken "Make It Punchy" viser teknologimeldings-ekspert Emma Stratton deg hvordan du kan skille deg ut fra mengden og effektivt kommunisere verdien av din teknologi. I stedet for å fokusere på hvordan teknologien fungerer, lærer du å snakke direkte til kundenes behov og problemer. Boken gir deg verktøyene for å bruke språk som resonerer på et menneskelig nivå, hvilket er essensielt for å engasjere kjøpere. Stratton tilbyr et praktisk rammeverk med trinn-for-trinn veiledning som tar deg fra den første strategisesjonen til implementering av budskap. Gjennom engasjerende øvelser hjelper hun deg med å forstå kundene bedre, stimulere din kreativitet og samhandle med teamet ditt på en mer effektiv måte. Denne boken er en nyttig ressurs både for de som er nye i B2B-markedsføring og for erfarne fagfolk som ønsker å fornye kommunikasjonen med sine målgrupper.