ADVARSEL: Ikke les denne boken hvis du hater penger! For å bygge en vellykket virksomhet må du slutte med tilfeldige markedsføringsaktiviteter og begynne å følge en pålitelig plan for rask vekst. Tradisjonelt har det vært en tidkrevende og komplisert prosess å lage en markedsføringsplan, og derfor blir det ofte ikke gjort. I "The 1-Page Marketing Plan" avslører seriell entreprenør og utradisjonell markedsfører Allan Dib en banebrytende metode for implementering av markedsføring som gjør prosessen enkel og rask. Den består bokstavelig talt av én enkelt side, delt opp i ni firkanter. Med denne metoden kan du kartlegge din egen sofistikerte markedsføringsplan og gå fra å være ukjent til å bli en markedsføringshelt. Enten du er nybegynner eller en erfaren entreprenør, er "The 1-Page Marketing Plan" den enkleste og raskeste måten å lage en markedsføringsplan som vil drive veksten i virksomheten din. I denne banebrytende boken vil du oppdage: • Hvordan få nye kunder, klienter eller pasienter, og hvordan maksimere fortjenesten fra disse.