Uten magi er det bare markedsføring. Har du noen gang lurt på hvorfor én tilsynelatende ubetydelig maleri, målt 30x21 tommer, blant 35 000 mesterverk i Louvre, alltid er omgitt av turister som kjemper om å ta et bilde og dele opplevelsen sin? I "Big Little Legends" vil du oppdage tidløse hemmeligheter som Mona Lisa-effekten - en usynlig kraft som endrer dynamikken for visse merker, og tiltrekker kundene på en uimotståelig måte. Men hemmeligheten er: det er ikke magi. I en sprudlende og underholdende reise gjennom ulike merkevarer utforsker merkevarestrategen og historikeren Gair Maxwell virkelige historier om tilsynelatende vanlige ledere som har oppnådd ekstraordinære resultater, og avslører hvordan de gjorde det. Du vil lære hvordan suksessrike merker fokuserer markedsføringsinnsatsen sin på å skape en organisk tiltrekning i stedet for en kunstig press, og dermed unngå frustrasjonen ved pitching og reklame, samtidig som de befester merket sitt som en 'kategori for seg selv' i flere tiår fremover.