PALGRAVE MACMILLAN

Customer Sense

Customer Sense

Produktbeskrivelse

Boken 'Customer Sense' gir en innsiktsfull forståelse av hvordan sanser som berøring, smak, lukt, lyd og syn påvirker kunders forhold til produkter. Forfatteren utforsker hvordan små endringer i sanseopplevelsen kan ha stor innvirkning på forbrukernes beslutninger. Gjennom praktiske eksempler viser Lindstrom hvordan ledere kan bruke denne kunnskapen til å forbedre emballasje, merkevarebygging og reklame, og dermed fange oppmerksomheten til forbrukerne på en mer effektiv måte. Ved å kombinere teori med konkrete strategier gir boken en helhetlig tilnærming til sansebasert markedsføring.

Prishistorikk

Lavest
512 KR
Høyest
534 KR
Gjennomsnitt
523 KR
Median
523 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PALGRAVE MACMILLAN
Navn Customer Sense
GTIN/EAN/ISBN 9781349344420
Kategorier Bøker