Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition
Produktbeskrivelse
Denne boken, "Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition", er en uvurderlig ressurs for studenter i innledende kurs i reklame. Den fokuserer på hvordan markedsføringskommunikasjon kan effektiviseres og gjøres mer relevant gjennom strategisk bruk av kommunikasjon for å engasjere ulike forbrukergrupper. Boken dekker et bredt spekter av emner, inkludert reklame, PR, direkte markedsføring og promotering. Gjennom eksempler fra prisbelønte merkevarekampanjer og bidrag fra bransjeeksperter, gir boken en praktisk veiledning til implementering av integrerte markedsføringskommunikasjoner. Den 11. utgaven inkluderer en betydelig reorganisering og revisjon av stoffet, samt innføringen av en ny forfatter, noe som gir leserne en oppdatert forståelse av ikke bare de ulike typene markedsføringskommunikasjon, men også hvordan strategi og planlegging best kan anvendes i samsvar med hverandre. Dette sikrer at studentene er godt forberedt på å møte de nyeste bransjepraksisene i sine fremtidige karrierer.