pearson education limited

Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition

Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition

Produktbeskrivelse

Denne boken, "Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition", er en uvurderlig ressurs for studenter i innledende kurs i reklame. Den fokuserer på hvordan markedsføringskommunikasjon kan effektiviseres og gjøres mer relevant gjennom strategisk bruk av kommunikasjon for å engasjere ulike forbrukergrupper. Boken dekker et bredt spekter av emner, inkludert reklame, PR, direkte markedsføring og promotering. Gjennom eksempler fra prisbelønte merkevarekampanjer og bidrag fra bransjeeksperter, gir boken en praktisk veiledning til implementering av integrerte markedsføringskommunikasjoner. Den 11. utgaven inkluderer en betydelig reorganisering og revisjon av stoffet, samt innføringen av en ny forfatter, noe som gir leserne en oppdatert forståelse av ikke bare de ulike typene markedsføringskommunikasjon, men også hvordan strategi og planlegging best kan anvendes i samsvar med hverandre. Dette sikrer at studentene er godt forberedt på å møte de nyeste bransjepraksisene i sine fremtidige karrierer.

Prishistorikk

Lavest
1228 KR
Høyest
1291 KR
Gjennomsnitt
1264 KR
Median
1291 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke pearson education limited
Navn Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition
GTIN/EAN/ISBN 9781292262062
Kategorier Bøker